piątek, 6 kwietnia 2012

Glossybox - Kwiecień 2012

Dzisiaj rano obudziła mnie niespodzianka. Mój pierwszy glossybox. Ostatniego nie miałam okazji kupić, ale zachęcona notkami innych blogerek, zdecydowałam się na zakup kwietniowego. Kupiłam go na tyle dawno że zdążyłam o tym zapomnieć. Ponieważ prawdopodobnie jestem jedną z pierwszych która dostała tego glossyboxa, postanowiłam napisać o tym notkę. Produkty mnie nie zawiodły, jednak coś bym zmieniła.



W tym pudełku czekało nas jak zwykle 5 produktów oraz jeden dodatkowy.


1. Dermalogica MultiVitamin Thermafoliant. (15ml)
"Zaawansowany preparat eksfoliujący, oparty na technologii termicznej. Zaraz po zastosowaniu skóra staje się niezywkle rozjaśniona, oraz rozświetlona, doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji"
Pełny produkt 212zł/75ml


2.Galenic żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane. (15ml)
"Olejek doskonale usuwa makijaż. W połączeniu z wodą tworzy aksamitne mleczko, które dokładnie oczyszcza skórę z pozostałości makijażu i zanieczyszczeń, pozostawiając ją świeżą i sprężystą."
Pełny produkt 57zł/125ml


3. Kryolan Classic Lipstick. (4g)
"Pomadka o bogatej formule zawierającej witaminę E, która pobudza mechanizmy regenerujące naskórek. Pomadka daje matowy efekt i charakteryzuje się doskonałą trwałością"
Jest to jedyny pełnowymiarowy produkt w tej paczuszce.


4.PAT&RUB Relaksujące masło do ciała.
"Masło do ciała o konsystencji tortowego kremu, które z łatwością się wchłania. Bogactwo maseł i olei roślinnych sprawia, że nawet bardzo sucha skóra staje się nawilżona i uelastyczniona."
Pełny produkt 69zł/ 225ml


 5. Sanoflore lekki miodowy krem do twarzy.
"Formuła wzbogacona o Miód Lipowy Bio regeneruje skórę, zapobiegając uczuciu ściągnięcia i dyskomfortu. Masło Karite Bio z olejem z Moreli Bio sprawiają, że skóra jest elastyczna i miękka.
 Pełny produkt 60zł/40ml


6.Aqua slim suplement diety wspomagający odchudzanie.
"Preparat stworzony z myślą o tych, którzy chcą zdrowo i szybko schudnąć. Wspomaga metabolizm tkanki tłuszczowej, zmniejsza uczucie głodu i wpływa korzystnie na wydolność tkanki mięśniowej."
Pełny produkt 70zł/35 sztuk.


 Ogólnie to jestem zadowolona z tych produktów, chociaż nie podoba mi się kolor pomadki. Wolałabym więcej kolorowych produktów niż pielęgnacyjnych, ale z tych też skorzystam. Jedyną rzeczą jakiej na pewno nie będę używać jest aqua slim, które już zdążyłam oddać komuś w prezencie. Czy zamówię następne pudełeczko? Na pewno tak!

3 komentarze:

  1. Pojawiło się już kilka wpisów na blogach, niektóre dziewczyny dostały czerwony odcień pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczęłam pisać notkę to sprawdzałam i jeszcze nie było żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ! ;D chcesz to zajrzyj do mnie , zalezy mina tym ,żeby ktoś na niego wchodził ;/

    OdpowiedzUsuń