czwartek, 1 marca 2012

New Converse.

Od jakiegoś czasu planuję kupić nowe Conversy, ponieważ moje stare już się 'zużyły'. Chcę również kupić Vansy. Dlatego w tej notce chciałam zapytać was o zdanie. Znalazłam śliczne Vansy w truskawki, jednak nie było mojego rozmiaru, w związku z tym postanowiłam poszukać czegoś innego. Co myślicie o tych? http://ebuty.pl/damskie/buty/cedar,daisies-navy.html . Co do Conversów to mam w planach jednokolorowe.
Lepsze czerwone, czy granatowe? A może jakiś inny kolor? Czekam na waszą pomoc c; .


I'm thinking of buying a new pair of convers, because mine are quite damaged.
Also I want to buy a paiir od vans shoes.
In this note I want to know your opinion.
I found lovely strawberry patterned one, but there was no in my size.
So I decided to look for something else.
What do you think about this: 

About convers, I planed to buy them in one colour.
Which one are better: red od navy blue? Or mabye any different colour?
I'm looking forward your help. c;





3 komentarze:

  1. Vansy w stokrotki są naprawde cudowne :)) Ja też planuje zakup nowych Conversów , lepiej się sprawdzą czerwone . Ale co kto lubi :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. co kto lubi, dla mnie tradycyjne vansy sa najlepsze, te jakos mnie nie przekonuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też wolę tradycyjne. Jednak ze względu na to że jestem dość chuda, a one nie są zbyt smukłe, wygląda to nieestetycznie ;)

      Usuń